12. října 2013

Třínohý kocourek, škola, škola, škola, konference a auto-škola!

Dobré odpoledne nebo už spíše podvečer mí milí čtenáři!
Přes deštivé počasí je pro mě dnešek velmi odpočinkovým a vcelku i světlým dnem z mnoha předchozích.
Omlouvám se za mou dlouhou neaktivitu (Vydržela jsem celý týden a půl bez přispívání, sledování vašich milých komentářů a podpory v bloggování, což mě opravdu velmi mrzí, jelikož by mi to nakonec i pomohlo).
Ale jak jsem řekla! Dnešní den není tím pochmurných, pouze chci oznámit mé důvody.

Přesně před těmi 14 dny nám přejeli Oskárka, díky bohu přežil, ovšem bez pravé zadní nožičky. Hlídání a starání se o něj bylo neskutečně vyčerpávajícím, pár nocí jsem nezamhouřila oči, ale -hurá- je v pořádku a zase tu už spokojeně tu běhá :)
Pak škola. No jó nó. Doufala jsem, že se nikdy nestanu člověkem řízeným tímhle ústavem a nebudu říkat "Né, nemám čas, musím dělat věci do školy", ale tři hodin týdně chemie, fyziky a biologie? To nechceš! 


A v neposlední řadě jsem teď paní důležitá - příští čtvrtek až sobotu se budu vyskytovat v pražském green pointu na konferenci projektu Active Citizens a British Council :3 

Ale slibuji na psí uši, na mou duši, že se budu snažit co nejvíce přidávat a nesklamat vás! 


11 komentářů:

  1. Ahoj nominovala som ťa do Liebster Award TAG
    http://singularity12.blogspot.sk/2013/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
  2. Kočičky je mi líto :( ať je jí jenom líp a líp! fuj, nechtěla bych mít tolik chemie! chudáku :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, tak co s tím srazíkem? :D Chudák Oskárek, ale halvně že je oukej...A jak říkám, třeťák je vražedný!:D
    Jinak, nominovala jsem tě na Liebster Blog Award, tak kdyby ses chtěla zúčastnit, najdeš příspěvek na mém blogu s otázkami pro tebe:)

    OdpovědětVymazat
  4. Chudák kocourek.:-(
    Jinak, nominovala jsem tě na Liebster blog award, ale koukám, že to není jediná nominace.:-) Jestli ale budeš chtít odpovědět i moje otázky, najdeš je tady:
    http://kocicikosik.blogspot.cz/2013/10/liebster-blog-award.html

    OdpovědětVymazat
  5. Bobešek malý, snad mu tolik nevadí pajdat. :(
    Jinak jsem Tě nominovala do tagu, takže budu ráda, když odpovíš na otázky. :) http://yumenokatrin.blogspot.cz/2013/10/liebster-award-1.html

    OdpovědětVymazat
  6. chudák kocúrik...tak to mal šťastie :) mne cez leto zrazili moju mačku a tá to bohužiaľ už neprežila, ale teraz mám kocúrika a všade kam chodí ho sledujem, pretože už nedopustím, aby sa niečo také stalo..som veľmi náchylná na takéto veci.. :)
    ako tak pozerám, máš veľa nominácií na Liebster, tak dúfam, že ti nebude vadiť, že som ťa nominovala aj ja :D
    http://wanderer-books.blogspot.sk/2013/11/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  7. Chudák kocourek, hlavně, že už je v pořádku! My zase máme pejska, kterému selhávají ledviny :( Ať se mu daří čím dále lépe :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chudák kocour, doufám, že mu nožka nebe časem vůbec chybět a zvykne si i na tři :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je mi ľúto toho kocúrika :/ ale hlavné je že prežil :)

    OdpovědětVymazat
  10. Soy animalista,,defensora de la crueldad animal!!

    Me ha encantado visitar tu blog..veo el cariño y amor que tienes por tus animalitos y el cuidado del gatito para no hacer daño al enfermito!!

    Gracias por compartir
    Besitos mi niña

    OdpovědětVymazat