8. září 2013

Citujeme knižní hrdiny 1.4



Toto meme jsem vymyslela :D

Spočívá v tom, že z každé vámi momentálně čtené knihy vyberete citát, jenž vás zaujal, ovlivnil, zalíbil se vám nebo vám jen z neznámého důvodu utkvěl v paměti.

Pod citát pak napíšete v které knize ho my ostatní najdeme, kdo ho vyslovil a proč je pro vás samotné výjimečný.

Přidat můžete i cokoli dalšího, co vás napadne. Obrázek, souvislost s filmem či vámi psaný příběh, povídku, básničku. Samozřejmě není podmínkou! Ovšem ve fantazii se meze nekladou!

Navzájem se tak můžeme inspirovat k četbě zajímavých knih :)

Pokud se chcete zapojit, můžete si dát na blog tuto ikonku - 


"Navzdory tíži světa, navzdory krkolomným pádům. Bez kruté bitvy není vykoupení, bez hříchu cnost"

Tento výrok pronesl Jan Olšan v knize Josefa Urbana, 7 dní hříchů. Nejenom, že vystihuje celý příbě a název knížky, určitým způsobem jsem se v něm našla i já sama. Jsem hrozně cílevědomá osoba a pro mě samotnou toto říká: "Nezáleží na tom kolikrát neuspěju, bez boje nikdy vítězství nepřijde" Určitě si citát někam napíšu, abych si ho mohla připomínat a nezapomněla na něj!



Žádné komentáře:

Okomentovat