3. srpna 2013

První swap v plenkách!

Už před prázdninama jsme se s Roxy dohodly na společném swapu. Ani jedna jsme se swapováním neměly zkušenosti a tak nám přišla naše dohoda jako skvělý odrážecí můstek.
Pravdou je, že jsme si balíčky vyměnily již v první půlce července, ale já byla líná článek zhotovit :D Pokud ovšem sledujete Roxany blog, mohli jste si všimnout její "recenze".
S Roxy se znám doslova od malička, skoro od plenek a proto jsem věděla, že nemůžu dostat nic, co by se mi nelíbilo. Cenu jsme si dohodly asi na 300Kč (?, alespoň myslím, už to je přeci jenom nějaká chvíle).
Většinu  věciček jsem nakoupila už na začátku prázdnin, protože ihned po rozdání vysvědčení jsme zajely s kamarádkama shoppingovat.
S obsahem, který jsem měla připraven k věnování jsem byla vcelku spokojená, až později jsem si uvědomila, že jsem zapomněla přidat nějakou sladkost, ale zas Roxy ve swapu dostala čaje, takže můžu říci, že myslím na její zdraví.

Vlastní fotku balíčku pro Roxy nemám, ale ona sama si udělala super obrázek s popisky.
Předávání na našich oblíbených balíkách

A tohle je obsah balíčku, který jsem Roxy dala. Vidět nejsou akorát naušnice, přívěšek a další šperky 

A teď už k tomu, co jsem obdržela! Z dárečků jsem měla velkou radost. Všechno k sobě barevně ladilo /nevím, zda záměrem, či náhodou/


První nahlédnutí do krabičky

A postupné vyndávání...

Celý Balea komplet :D!Ale ze sprcháče mám moc velkou radost, protože tak hezkou a silnou vůni jsem snad ještě neměla

Jedinou určenou podmínkou balíčků byla nějaká recenzovaná kniha, která nás nic nebude stát a nám samotným se líbila.  

Další drobnůstky. Guma, bloček, lepící papírky, vzkazík a panenka z chráněných dílen :)

"Umělecká" fotka na závěr

Po této super zkušenosti budu určitě dále swapovat moc ráda :) 
Máte nějaké zkušenosti se swapem? Nechtěli byste ho vyzkoušet? 







11 komentářů:

  1. Zkušenosti nemám,ale vypadá to zajímavě.. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenosti zatím žádné nemám, ale co není, může být.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak barevně sladěné to nebylo naschvál :D
    Sice jsem v DéeMku vybírala ty nejhezčí sprcháče a tak, ale jinak šlo o náhodu.
    Bylo to super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Se Swapy zkušenost nemám, ale tehle dopadl výborně. Oba balíčky jsou krásné. Někdy musím swapování taky vyzkoušet. :-) Bude to jistě zábava.

    OdpovědětVymazat
  5. Swapy zbožňuju, swapuju ráda a pokud si z daným člověkem sednete a oba to myslíte vážně vznikne z toho perfektní výměna ;) Takže já jsem pro :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprcháč mám taky a hrozně se mi líbí,jak voní! :)Já o swapu slyším poprvé, ale až si vydělám nějaké peníze, určitě bych do toho šla!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super:) beru na vědomí. Já ten sprcháč v poslední době používám furt. Divím se, že ještě není prázdný.

      Vymazat
  7. Povedený swapík :) Já jsem zkusila jednou, ale velké nadšení se nekonalo (naštěstí ani velké zklamání), ale znovu už jsem radši nezkoušela. Ale tento vypadá krásně :) http://www.themonica.cz/

    OdpovědětVymazat