23. dubna 2013

Proč je havran jako psací stůl?

Taky tak milujete Alenku v říši divů? Já jo!
Už nedávno jsem psala článek o tom, jak jsem si objednávala a sama tvořila triko na Shirtnatoru. A včera večer konečně přijelo! Trvalo to trochu déle, což ovšem nebyla chyba Shirtnatoru, ani moje... Bohužel dovozní služba má zřejmě hodně práce a ani nemohli nalézt náš barák - tady mezi lesy.
Tak, či tak, je konečně tady a vypadá přesně podle představ!
Nápis je tak akorát velký, jak i na návrhu vypadal, vyžádala jsem si prodloužené triko, protože mám taková trika ráda a je to tak moc pěkné:)
Materiál je příjemný, hebký. Tričko sice malinko kvůli bílé barvě prosvítá, jak je i možná na fotkách vidět, ale na léto to je vlastně spíš plus :)


Moc se mi triko líbí a myslím, že až bude tepleji, ke kraťasům bude ideální! 
Pokud i vy máte návrh na vlastní triko, určitě zkuste Shirtnator :) Já sama už zase přemýšlím, že bych si koupila nějaké další tričko. Je to super pocit chodit v něčem, co jste vlastně sami navrhli :) 




8 komentářů:

  1. Moc pěkné triko! :) taky jsem s tím mým velmi spokojená.. super akce :)

    OdpovědětVymazat
  2. PS: Co to máš za Venuši v té knihovně? :D Psycho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty sis všimla naší Věstonický Venuše!:D to prosím dělal můj bratříček v 4. třídě na keramice o:)

      Vymazat
  3. Kam sa na havrana hrabú otázky o počasí? :D
    Tričko je skvelé. Vďaka, teraz na takéto budem míňať prachy ako zbesilá. Veľa, veľa vlastných tričiek. Vrauu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tričko vypadá mňámozně. Asi si také nějaké necháp udělat, vypadá to fak fajnově. Akorát potřebuju nějakou tu inspiraci :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to znám :D je to těžké vybrat si!:D Ted bych neměnila,ale udělala bych tak 5 dalších

      Vymazat